måndag 20 mars 2017

Veckosammanfattning vecka 11

Hej och glad måndag! Dags för en ny vecka och snart dags för den sista tentan ska in. Ska bli så otroligt skönt att skicka in den, är så less att skriva på den nu och läsa till den. 
Annars den här veckan så ska jag på kurs imorgon kväll och fira Martin som fyller år till helgen. En ganska så lugn vecka helt enkelt, men det behövs verkligen. 

Så är det dags att se lite bilder från förra veckan i vanlig ordning. 

Måndagen skrev jag en hel hög av inlägg till 31 dagars bloggutmaningen som jag har gående ut mars månad. Jag passade på att ta en bild på min Gruffalo som bor i våran soffa till inlägget om barnböcker. 

Jag hade fått hem två paket, det ena lite finare än det andra. 

Medan jag studerade på tisdagen åt jag lite choklad med lakrits i som var väldigt god. All kärlek till lakrits. 

På tisdagen skulle jag fota skorna jag beställt hem och tyckte att det var något konstigt med dem. För i solen såg de plötsligt blågröna ut och inte vita. Visade sig att jag köpt ett par special Stan Smiths som byter färg i solen. Ganska så magiskt va. 

Onsdagen började vi bygga ihop en garderob som vi fått hem samma vecka. Det tog riktigt många timmar att få på plats, men det blev riktigt bra. 

Fredagen var jag hemma hela dagen och studerade och såg på Project Runway på Netflix. De har bara säsong 7 och 8 (tror jag, i alla fall bara två säsongen). Är snart färdig med den andra. 

Lördagen firade vi St Paddys i centrum och fick med ett litet smakprov på Oreos nya tunna kakor. Smakade Oreo, fast var tunna. Måste säga att de med dubbelfyllning är bättre. 


Söndagen var jag först på jobbet och sen skulle jag till skolan. Jag och en kompis skulle vara deltagare i några andras bacheloruppgift som var ett Murder Mystery. Vi hade fått karaktärer vi skulle vara, och jag var exfrun till personen som dog. 
Men det var himla märkligt att hänga på skolan en söndag.


Själva Murder Mystery:n var i en black box och de hade dukat upp med lite mat. Var väldigt spännande och jag har inte tänkt att avslöja för mycket om mysteriet. Måste verkligen arrangera något liknande med mina vänner över en middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...