tisdag 7 mars 2017

Shopping med farmor

Måndagen förra veckan skulle jag på stan med min farmor. Farmor och farfar var här på besök i en vecka och bodde hemma hos min bror och syster. 
Jag hade dessvärre fullt upp med skola och jobb och hann inte se dem så mycket. Men de bor hos mig och Martin när vi ska gifta oss till sommaren.

P2270002
Jag hade lite extra tid på morgon och fixade lite med sminket. Jag har beställt hem massa liptints från syd Korea och testade ut en mörkröd färg för dagen. 

P2270013
Som du ser höll inte färgen länge. Efter att jag borstade tänderna var det mesta borta dessvärre och jag hade inte tid att fylla i en gång till.

P2270016
Efter att jag och farmor gått omkring och tittat i affärer och handlat lite tog jag med henne till mitt favorit sushiställe, Sushi Bowl. 

P2270018
Älskar hur blåvit jag blev. 

P2270015
Vi delade på lite olika bitar, det var spicy lax, kungskrabba och pilgrimsmussla.

Sen blev vi trötta i fötterna och for hem igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...