lördag 25 mars 2017

31 dagars utmaningen: Mina bästa fysiska atribut

Dag 25 i 31 dagars bloggutmaningen ska handla om vad jag gillar bäst med mig själv och jag har valt ut tre saker jag tänkte skriva om.

Kan börja med mina ögon + fransar. Jag gillar verkligen mina ögon. Jag gillar formen, storleken och färgen på dem. Jag gillar att i ena ögat har jag en liten brun fläck. 
Mina fransar är många och långa. Om jag inte passar mig så fastnar de i ögonbrynen.

En annan sak jag gillar hos mig är mina läppar. De är fylliga har bra form, är för det mesta inte torra och jag har två "hål" i överläppen som bara syns om jag snörper ihop dem lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ekorr'n satt i granen...

Utsikten från vårat vardagsrum/kök och balkongen är ett litet skogsparti där det är en del djur. Under våren har vi några (tre stycken!) ek...