tisdag 21 mars 2017

Adidas Stan Smith

Förra veckan beställde jag hem ett par skor från YMEs rea, ett par Adidas Stan Smith i vitt. De var nedsatta från 1200 till 360 kr och i min storlek kvar, så det kändes som en bra deal. 

DSC_7869
Efter ett par dagar kunde jag hämta ut den här fina lådan.

DSC_7872
Och i lådan var en till låda.

DSC_7876
Och i den lådan låg skorna.

DSC_7881
Skorna är inte helt vita, utan färgen påminner om pälsen till en isbjörn, lite gulaktig. 

DSC_7882
Men jag gillar verkligen att det är mönster på skorna, de är inte helt släta. 

DSC_7888
Så dessa kommer att pryda mina fötter under årets vår och sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...