måndag 27 mars 2017

31 dagars utmaningen: Vad som alltid får mig att känna mig bättre

Dag 27 i 31 dagars bloggutmaningen ska handla vad som alltid får mig att känna mig bättre. 



Något som alltid får mig att må bra igen är Martins kramar. Nästan oavsett vad det är, är det så otroligt hjälpande att bara bli kramad lite grann av han. Han lyssnar även väldigt bra, så om jag blir sjukt stressad/hulkgråter/osv, så får jag en lång, stor kram, han som stryker mig i håret och lyssnar på vad som är fel. Sen säger han några fina ord, lovar mig saker och sen är allt lite bättre. 

Något annat som också hjälper, är att få vara ifred. Ibland vill jag bara vara själv och det hjälper det med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...