söndag 5 mars 2017

31 dagars utmaningen: Min guilty pleasure

Dag 5 av 31 dagars bloggutmaningen handlar om min guilty pleasure. 

När jag tänker mig om har jag egentligen ingen guilty pleasure. Det är inte något jag smyger väldigt med direkt, men jag har hittat tre saker jag inte direkt pratar högt om.  




1. Som jag tidigare skrivit älskar jag att läsa young adult böcker, och det gör jag fortfarande även om jag börjar hamna i en väl vuxen kategori snart. 
2. Det här räknas nog verkligen inte som guilty pleasure, men jag älskar att sova ohälsosamt mycket. Jag skulle nog kunna hamna i någon form för koma med tanke på antalet timmar sömn jag kan komma upp i, även när jag är helt frisk. 
3. En app jag använder som jag inte direkt skryter med är Episode. Massa historier där jag som läsare får ta olika val som i större eller mindre grad påverkar historien. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...