fredag 17 mars 2017

Middag och MGP-fest

 I lördags skulle jag och Martin hem till mamma på middag. Hon fyllde år tidigare den veckan, men jag jobbade den dagen så vi fick ta firandet en annan dag. 
Sen på kvällen skulle vi på inflyttningsfest hos en kompis till Martin. 

 Jag hade fått hem massa smink som jag hade beställt, bland annat lösögonfransar, sådana halva rader man sätter ytterst. Här här jag på mig ena paret som ser lite mer naturligt ut (inlägg kommer tillveckan för bättre bilder + namn). 

 Jag och Martin hade köpt Camel Cup i present till mamma som vi testade på. 

 På inflyttningsfesten såg vi på den norska finalen av melodifestivalen (Melodi grand prix). Alla fick ett schema där vi kunde fylla i poäng till varje deltagare. Det fanns olika kategorier att gå efter så som utstrålning, kostym och låt. Den låten jag hade satt upp som andra plats (men som fick högst poängsumma totalt sett hos mig) kom på första plats i tävlingen. 

Vi var där tills tidigt på morgonen, och jag somnade inte förrän efter halv fem. En riktigt lyckad kväll helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...