torsdag 30 mars 2017

31 dagars utmaningen: Favorit comfort food

Dag 30 i 31 dagars bloggutmaningen ska handla om min favorit comfort food, alltså typ tröstmat. 



Jag verkligen, verkligen älskar ost, alla sorters ost, men gärna friterad/smält och varm. Att äta Max chili cheese med ostdipp till är heaven (hallå ost med ost, det blir ju inte fel. Men, det är sällan att jag äter fastfood. Tänker att det är något jag unnar mig ibland och inte hela tiden. 

Sen så är jag riktigt svag för det mesta med choklad. Stort sett allt som har med choklad att göra. Och ostkrokar... Vet inte om det räknas som tröstmat men men. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...