onsdag 8 mars 2017

31 dagars utmaningen: En gammal bild på mig

Dag åtta i 31 dagars bloggutmaningen ska visst handla om en gammal bild på mig. Jag var duktig och la ut ett par gamla bilder i starten, men kan säkert hitta någon fler bild. 

Den här bilden är från mitt första con jag var på, Aicon 2010. Jag gick som Sookie Stackhouse, men det var inte så många som kände igen mig, då serien inte var så populär än. Min väninna är väl lätt att känna igen gissar jag?

 Samma året, 2010, var det dags för mitt andra con, Coscon, och jag gick i den hemmagjorda kostymen Sadie as Alice in Wonderland. En Living Dead Doll helt enkelt. Jag och min väninna var med i tävlingen och var bland de 15 bästa då. Ganska så kul. 

Den här bilden är från året efter, men till samma con, Coscon 2. Vi var en grupp på fyra tjejer som gick som olika Barbies. Hade det väldigt trevligt kommer jag ihåg. Peruken ska jag ha liggandes någonstans här hemma... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...