måndag 13 mars 2017

Veckosammanfattning vecka 10

Hej och glad måndag. 
Hoppas att du har haft en fin helg och är klar för en ny vecka. 
Den här vecka har jag hemmastudier och ska skriva på min sista tenta innan det är dags för bacheloruppgiften. Inte länge kvar nu innan jag är helt färdig med skolan. Kommer att bli himla märkligt. 

Idag kommer förhoppningsvis garderoben vi beställde i början av februari. Har tagit otroligt lång tid, men snart så. På tisdagen ska de byta toaletter hos oss för det var visst problem med spolningen. På tisdagskvällen är det jobb som vanligt. 
Till helgen är det min jobbhelg, men på lördagen är det St Patricks Day firande i Oslo med parad. Vi brukar oftast hänga på en uteservering, vilket är något vi planerat att göra i år också. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

 Måndagen var jag och Martin på möte där vi ska ha våran bröllopsfest. Tiden går fort till den dagen, men nu är det mest för att bekräfta än att boka. 

På tisdagen hade jag hemma spa med massa saker från syd Korea. 

Försökte le, men det gick dåligt + att masken gled ned h e l a tiden. Så drygt. 

 Onsdagen var det först skola, så var det SPA och sen konsert. En väldigt fin dag. 

 Torsdagen fick vi sluta tidigare på skolan, så jag hade en timma att ta död på innan jobbet. Så det fick bli en fika. Tyvärr var personalen riktigt dryga när jag ställde en enkel fråga (vad heter kakan mellan karamell cheesecaken och blåbärspajen. den hade tappat skylten).

 Fredagen skulle jag på min första jobbintervju som gick riktigt bra. 

 På kvällen skulle jag på konsert igen. För en bra musikvecka. 

 Lördagen skulle jag och Martin först till mamma på middag och så på inflyttning-/melodifestivalen (MGP)fest. 

Söndagen skulle vi egentligen ha gäster, men de kunde inte komma. Så jag och Martin gick till den söndagsöppna affären och köpte en del gott. Bland annat halva med pistaschnötter. Vi såg på några filmer och tog det bara lugnt.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...