onsdag 22 mars 2017

Ett paket från BliVakker

Förra veckan fick jag hem ett ganska så tungt paket från BliVakker. De hade ganska så mycket rea, och jag behövde visst en del saker därifrån.
Nu handlade jag för inte supermycket, men en del av det jag handlade låste upp vissa kampanjer så jag fick en del gratis.

DSC_7833
Här är allt som var i paketet. 

DSC_7845
Jag beställde två flaskor av min favorit torrschampo från Batiste och setting sprayen från Nyx. Det fattades typ 20 kr för att låsa upp en till gratiskampanj, så en vit kajal fick följa med. Mascaran var gratis och fungerar överraskande bra. 

DSC_7841
Ena kampanjen jag låste upp var att få en produkt från By Noor till 50% och valde salt sprayen. Fungerar som bara den. 

DSC_7837
Jag gillade färgerna till Nyx intense butter gloss och gillade färgerna i det här setet. Känns väldigt vår och somrigt. 

DSC_7849
Fick med den här body lotionen. Använder helt sjuka mängder med lotion under vintern. Är helt fruktansvärt torr och är mest troligen lättantändlig på mina värsta dagar. 

DSC_7839
Jag verkligen älskar lösögonfransar och har de ofta på fest. Men jag tycker att en hel rad är svår att få på, så dessa halvrader är perfekta. Nu har jag bara använt de 301 (vilket syns på bilden) och jag är riktigt nöjd med hur de ser ut på. 

Så här ser 301 ut på, och jag är riktigt nöjd. Gillar verkligen hur de ser ut på, och de känns inte alls. Inte tunga eller fastnar i ögonbrynen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...