söndag 12 mars 2017

31 dagars utmaningen: Om jag vann lotteriet...

Dag tolv i 31 dagars bloggutmaningen ska handla om vad jag hade gjort om jag hade vunnit lotteriet. 

Jag gissar på att de menar massvis av pengar, en riktigt fantasisumma. 



Bland det första jag hade gjort var att kolla in vad mer vi kan göra till bröllopet. Om det är något vi önskar att ändra på när vi har mer pengar. Jag hade också ordnat våra bröllopsresor, bokat allt vi behöver till Reading Festival i augusti och kollat in Japan till nästa vår. Drömmen vore att vara där i en månad under våren, mest för att få med körsbärsblomningen men också för att jag inte fungerar så himla bra i värmen dessvärre. 

Jag hade också köpt hus i vårat drömområde med en gång. Och kanske en semesterbostad i utlandet, till exempel i London. Vi älskar den staden och är där ganska så ofta, men hade gärna varit där mycket mer. 

Jag hade tagit med familjen på någon resa, mest för att slappna av. Så länge jag får skugga, ljumma kvällar, och aircondition på dagtid är jag ganska så nöjd. 

Något jag också hade gjort var att donera pengar till olika välgörenhetsorganisationer, men anonymt. Jag hade oavsett vad jag gjort, sett till att få vara anonym för att slippa bli kontaktad av allt och alla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...