onsdag 15 mars 2017

Måndagen förra veckan

Förra veckan skulle jag möta Martin inne i stan. Vi skulle nämligen på ett möte med de som har lokalen vi hyr till bröllopsfesten. De har öppnat en till bar som har ett bättre kök, så vi skulle se på köket och prata om lite andra smådetaljer. Känns skönt att det börjar bli klart. 

P3060002
Jag hade köpt tulpaner som var perfekta den dagen. 

P3060006

P3060011
Hade en riktigt bra ansiktsdag. Huden såg bra ut och sminket var där det skulle. 

P3060016
När vi var klara på mötet var det stort sett middagstid. Så vi gick till Ryes för att äta lite grann. 

P3060018
Jag har skrivit om stället massvis av gånger, men jag rekommenderar verkligen Ryes. 

P3060021
Jag åt deras Hawaiiburgare. Den var riktigt god. 

P3060023
Jag hade hittat en gammal tröja i en av lådorna. Jag har inte packat upp alla mina lådor med kläder efter vattenskadan/renoveringen, så är spännande att se allt igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...