torsdag 26 november 2009

Torsdag

Snart helg äntligen. Ska bli himlans skönt att få vila upp sig och hämta ut de nya jeansen. Funderar på att släpa min röv dit imorgon efter var jobbet nu än skulle. Tur att jag har mamma på mitt jobb annars skulle det bli aningens kaos må jag då säga.

Ikväll blir det att se Glee. En riktig Christina-serie. Sedan går Jörgen faktiskt med att se den (han var lite väldigt negg mot True Blodd. Vampyrer är inte hans grej).
Imorgon blir det att se Idol på kvällen. Förhoppningsvis hämta ut mina jeans och få lön. Lönen hoppas jag kommer imorgon (för övrigt är det för då jag var där med Simon, vilket inte är bara lite länge sedan + att Simon ska ha pengar för 2 av dagarna -.-').
På lördag ska vi fara på julmarknad. Kameran ska åka med och det ska tas mycket bilder då. Är det bara jag som peppar inför julen?

Jenna: Jag behöver din skostorlek och tips på konstiga jullåtar. Snabbast möjligt tack.

2 kommentarer:

  1. Skor 38-39

    *Gothic X-mas - Within Temptation
    *Fairytale of New York (klassiker, men lyssna texten ;) )
    *What's This - Flyleaf (eller bara den som är med i Nightmare Before Xmas)
    *Ex-miss - New Found Glory
    *Yule Shoot your eye out (behöver jag nämna vilka?
    *I won't be home for christmas - Blink 182
    *All I want for xmas - MCR såklart ;)
    *Christmas Time in hollywood - Hollywood Undead

    Fyller på med fler om jag kommer på nå fler!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...