torsdag 19 november 2009

Ibland känns det som om världen är lite manodepressive

Jag har fortfarande inte funnit min pin-kod och mest troligen kommer jag inte göra det heller. Så det blir att skaffa ett nytt nummer helt enkelt. Var beredd på det alla, att ni kanske får ett sms med ett norskt nummer annars än det jag har. Ibland är jag inte alltför smart. Men det har du nog märkt.

Annars har dagen flutit på bra. Vid två tiden satt jag och tänkte på att det skulle bli skönt med senvakt så jag fick leka med en av tjejerna som alltid blir hämtad sent. Men då kom jag ju på att jag hade tidig vakt och slutade därmed redan vid tre. Vilken lättnad det var.

Snart ska jag fortsätta gräva omkring och se om jag finner pappret med telefon nummer osv.

1 kommentar:

  1. Vet du, jag har böjat med ett nytt uppdrag på mitt jobb, vilket innebär att jag får prata med många norrmän...

    JAG BÖRJAR BARA HATA NORKANS MER Å MER !!!

    Jävla norge, vilket skitland..

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...