lördag 28 november 2009

God morgon

Gud vad härligt det var att få sova ordentligt inatt. Nog för att jag drömde massa konstiga saker, men jag somnade så fort jag sagt god natt till älsklingen och vaknade upp lite förvirrad imorse. Men jag är alltid förvirrad så det var ju inge nytt.

Vi for och hämtade ut jeansen igår när vi ändå var på stan. Superhärliga och supersnygga. De kommer att bli väl använda den närmsta tiden om man säger så.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vet att vi ska förbi Ica Maxi och handla, men sedan lär det hända mer saker.

Nu ska jag ta och göra mig klar tills vi ska fara. Bloggar mer senare idag, och med förhoppningsvis fler bilder. Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...