lördag 7 november 2009

Tips på julklappar till mig

Snart är det jul. Det är inte så långt kvar som man kan tro. Så det gäller att komma på saker man önskar sig i tid. Sedan om man behöver det eller ej är en annan femma.



Övre raden: The Sims 3 Expansion Destinition världen, Elsas Mode, ett extra minneskort till kameran, canvastavla med en av mina bilder som motiv(hur coolt vore inte det?)

Nedre raden: Digitalfotoram/ar (flera går bra), stativ till systemkameran, böckerna Mitt nya jag och Ghostgirl Homecoming

Sådant som inte är på bild: Fotobok, axelremsväska i storlek medium, reporterväska eller/och tygpåse med en av mina bilder på framsidan, presentkort på diverse butiker i Skellefteå och till bion, Hello Kitty-högtalare.

Annars får ni vara kreativa ^^ Men nu vill jag inte se 20 st presentkort till bion -.-' Bara så ni vet. Tänk på att det är tanken som räknas ;) Mest troligen kommer denna lista bli längre fram till jul.

2 kommentarer:

  1. Kanske om du hade stannat kvar i Sverige, jag köper nämligen inte julklappar till landsflyktingar ;)

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Hur kan jag vara en landsflyktning när du hela tiden gnatar om att jag är norsk? Jeg flyttade ju bara 'hem'?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...