måndag 16 november 2009

Bullbak

Just nu pågår det bullbak för hela slanten. Jag och Maya hjälpte glatt till (med uppätandet av degen. Okej då, jag gjorde det). Så ikväll blir det nog ett glas kall mjölk och en nybakad bulla. Mums. Imorgon tycker jag synd om de på jobbet. Väldigt synd. Den mängden deg jag lyckades få i mig kan inte räknas som hälsosam om man säger så (hello uppsvälld mage x 1000). Turligt nog kan man kanske skylla på de små barnen om man skulle släppa väder (vad är ens det för uttryck?). Annars får jag nog ta bita ihop vid kommentarer om jag är gravid (nej jag är fortfarande inte det).
Tänkte delge en rolig nyhet sen som kommer att påverka en hel del framöver (nej jag är inte gravid!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...