lördag 21 november 2009

Harry Potter

Nu är filmen sedd och den var faktiskt helt ok. I början av filmen var den dryg, det hände ingenting och allt stod stilla men sedan hände det mer och mer saker.
Och jag grät ingenting, jag trodde att det skulle trilla en tår eller två, men det gjorde det inte. Brukar alltid bli så känslosam när någon dör.
När filmen var slut tyckte jag och mamma att det fattades något, att de hade missat en hel del. Nu var det inte precis igår vi läste böckerna, men jag är helt säker på att de inte tog med något.

Nu ska jag snart sova. Ska lyssna på ett par låtar, prata mer med Simon och kanske skriva ett till blogginlägg innan jag somnar. Fick världens idér om vad jag ville skriva om, men det orkar jag inte nu. Dock så kommer jag inte komma ihåg vad det var jag skulle skriva om imrgon. Mitt minne är inte det bästa om man säger så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...