måndag 2 november 2009

En tidig kväll

Är alldeles utsliten i hela kroppen. Kommer somna tidigt ikväll känner jag och det behöver jag. Jag börjar halv åtta imorgon. Turligt nog behöver jag inte tvätta mitt hår, så jag behöver inte kliva upp olidligt tidigt. Men ändå.

Imorgon ska jag ta och städa mitt rum. Fast det har jag sagt i ett par dagar nu, men man är ju så slut i kroppen när man väl är hemma.
Dock så var jag riktigt duktig idag och gjorde den komplicerade maträtten kycklingfajitas. Visst är jag duktig?

Nu ska jag övertyga Emma om att spela chinaschack med mig.

2 kommentarer:

  1. Vad gott det lät med kycklingfa... hur det nu stavades!

    SvaraRadera
  2. Svar till JeayL: Det är riktigt smaskigt. Hade med mig det till lunch idag på jobbet. Enkelt att göra till och med, klarar jag klarar du ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...