måndag 16 november 2009

Ny header

Nu får ni stå ut med att se mina feta fingrar på headern. Den blev lite väl, tja, stor. Hoppas ni förstår tanken jag hade när jag skulle skapa headern.
Så nu är den 'nya' bloggen snart klar. Yes, jag har ju även fått upp en ny personbild. Charmigt va? Bilderna jag tog imorse var ju bara på skoj. På vissa av bilderna såg jag ut som om jag fått i mig lite för mycket igår och var fortfarande påverkad då. Men de bilderna får bli sparade i en egen hemlig mapp som jag ska se i när jag får tråkigt. Om inte ni får turen att se någon här. Eller tur och tur (allt är definierbart), men du förstår förhoppningsvis vad jag menar.

Om ni har några åsikter om vad som skett på bloggen, bra eller dåliga, tveka inte att lämna en kommentar eller skicka ett mejl till chrissie.blogg@hotmail.com . All slags kritik mottages ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...