onsdag 25 november 2009

Skämmes på er!

Här är jag spårlöst borta i flera dagar (nåja), går inte att få tag på varken via datorn eller mobilen. Jag hade faktiskt lite förhoppningar om att få någon orolig kommentar, men icke.
Nu är vårat internet problem löst, så allt kommer att vara som vanligt från och med idag igen.

Håller på och fixar med Skellefteå-resan. Att det är så mycket som ska fixas med; packning, inköp av saker, bokning av biljetter, boka frisör, planera, ordna med lönerna osv. Jag blir tokig. Och resan dit är inte bokad ännu, har inte bestämt mig för flyg eller buss. Finns olika för eller nackdelar, men de ska diskuteras med den allsmäktige Mamma. Eller så bokas den imorgon, gissar på att mamma ska sova snart...

4 kommentarer:

  1. Jag och simon va faktiskt fundersamma vars du var! FAKTISKT!!! Fast sen tog jag väl och hoppade på grunko för att få lite uppmärksamhet!

    SvaraRadera
  2. Det är så skönt när du är tyst Christina ;)

    SvaraRadera
  3. Svar till Thelema: Och det är så skönt när du är det med :) Men eftersom att inget av det kommer att ske så kan vi båda drömma vidare...

    SvaraRadera
  4. Svar till JeayL: Internet krångel duvet. Haha sötnöt :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...