söndag 29 november 2009

Biljetter

Nu äntligen har jag fixat biljetter till Umeå och tillbaka till Oslo. Jag kommer resa från Oslo den 16 december 23:00 och vara framme i Umeå 18:05 och om jag har tur ta bussen från Umeå till Skellefteå 18:15. Om inte så går det en buss från Umeå till Skellefteå 19:15, men det känns drygt att behöva vänta i en timma så jag hoppas bussen är tidig till Umeå. Hur som helst kommer jag att vara i Skellefteå antingen 20:15 eller 21:30. Jag förväntar mig att någon/några står där och väntar på mig ^^
Sedan kommer jag fara från Umeå till Oslo den 2 januari 2010 20:40 och vara framme i Oslo den 3 januari 16:45.
Och vid båda resorna är det ett byte i Stockholm, det ena kortare än det andra.

3 kommentarer:

  1. Du tror verkligen att du är Gud va xD?

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Inte bara tror, vet ;)

    SvaraRadera
  3. Så länge jag verkligen inte har möjlighet så står jag och väntar på dig älsk ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...