fredag 13 november 2009

Fredagen den trettonde

Någon som haft otur idag? Jag har då inte haft det, om man bortser från snön som kom. Men helt ärligt var den bara mysig idag, passade så bra in på musiken + att jag vet ju om att den försvinner så fort det landar på backen. Sedan så fick jag sluta redan vid halv tre idag, sanslöst härligt.
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Vermillion Pt. 2. Underbar låt. Ska börja googla efter det jag behöver veta till mitt projekt. Är ett par saker som fortfarande fattas.
Sedan hade jag tänkt börja med middagen. Är sugentaccos och mamma är inte hemma så hon kan inte käfta emot, så det ska jag ta och fixa.

Nu dax för Google.

1 kommentar:

  1. Jag har skrivit om dig i min blogg om bloggar - Bloggrecensioner. Inlägget hittar du här:
    http://bloggrecension.blogspot.com/2009/11/en-namnlos-blogg.html

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...