söndag 1 november 2009

Sverige

Mamma väckte mig imorse och undrade om jag skulle med till Sverige. Klart jag skulle det. Så det var bara att stiga upp och göra sig klar. Dagen har helt enkelt spenderats vid Nordby Shoppingcenter. Turligt nog var det inte alltför mycket folk. Mamma köpte lite kläder till sig själv och Jörgen och även en present till Johanna (nu blev du nyfiken va ;)?). Vi var hemma vid sex-tiden (???) och just nu ligger jag i min säng, pratar med Simon, lyssnar på Spotify och funderar på vilken av Vanilla Coke eller Cherry Coke jag ska börja dricka.
Nu ska jag då gå och ta mig en macka, är så satans hungrig.
Bilder från idag och igår kommer upp lite senare. So stay tuned ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...