lördag 21 november 2009

Harry Potter och halvblodsprinsen

Jag är en tvättäkta Harry Potter nörd. Verkligen. Jag har läst alla böckerna på svenska och engelska x antal gånger, sett alla utom senaste filmen på bio och jag samlade på chokladgrodekort när jag var liten (ja det fanns chokladgrodor och Bertie Botts bönor i alla smaker). Dock så bröt jag mitt mönster i år med att se filmerna på bio, senaste filmen har jag inte sett, inte ens som nedladdad, kan inte ens tänka tanken att jag har sett trailern till den. Men när vi var och handlade för någon dag sedan fann vi senaste filmen till specialpris (har den hunnit bli så pass gammal?) då var det inget svårt beslut att den skulle få bli med hem.

Men nu ska jag sminka av mig, utifall att det kommer en tår eller två. Att se ut som en ledssen panda är inte riktigt min grej. Bloggar mer senare.

1 kommentar:

  1. Hahha visst är det gulligt! :D ALla 3 knorrmalarna verkar då trivas, de ligger alla i grottan vi har gjort och jäser ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...