måndag 16 november 2009

Bra nyheter för mig

Jag ska som sagt upp till Skellefteå i jul. När jag far dit och hur länge jag stannar beror helt på om jag ska jobba eller ej. Så idag lyckades jag få tag på chefen för att prata lite med han om jag kommer att jobba något i november, december och kanske senare.
Han skulle på möte till veckan med sin chef och hans som jag är vikarie för. Men jag fick då reda på att om han som jag är vikarie för kommer måsta vara borta mer så kommer jag få slippa vara timm-vikarie och få ett sex månaders-kontrakt. Lovely. Så hela vägen hem tänkte jag på vad jag ska köpa. Jag har alltid önskat mig en Hermés Birkin, men prislappen är lite väl saftig (40 000 - 60 000 för standard modeller), den känns tyvärr inte allför lockande. Därimot har ju Mulberry en väska vid namn Bayswater som är liknande men för en mindre prislapp ( ca 12 000). Inte alls så farligt. Bara en månadshyra för lägenheten.... Nu spårade det lite lätt.




Huvudsaken med det här inlägget: Till veckan får jag reda på om jag jobb i ytterligare ett halv år (hej då vikariat!) eller inte.

3 kommentarer:

  1. Bara FYRA filmer?? Du borde skämmas Christina ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa åhh så kul om du kunde komma förbi :D

    Dock jobbar jag inte December, jag får inte för AF, det finns tydligen någon lag på att praktikanter inte får jobba December :( Men i Januari börjar jag om igen :)

    SvaraRadera
  3. haha jag är med sugen på att köpa en bayswater :P

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...