onsdag 29 april 2015

3 från helgen

I lördags reste jag, Jenny och Kalle till Fornebu Senter för att se lite där. Det var inte det mest spännande köpcentret i Oslo-området, men det var en fin inredningsbutik. 

 Vädret var sämst, grått och tråkigt så jag tog på mig en färgglad klänning. 

Efter köpcentret for vi hem till oss och åt middag och spelade spel. Hade en otroligt rolig natt, vi spelade fram till fyra tiden på morgonen och jag somnade inte förrän efter kl 5.15 en gång. Var så märkligt att somna då jag brukar stå upp...

Martin hade köpt ett nytt spel som vi provade. Var väldigt kul och vi spelade en hel del. Det blev även ett par bussturer (dricklek), finns i sjön och Cards Against Humanity. 

Söndagen startade med frukost innan Jenny och Kalle kom på besök igen. Jag hjälpte Jenny att sy upp en klänning och byta ut ett gummiband i en kjol. Sen blev det lite mer brädspel resten av dagen. 

Och så var min helg. 

52 kommentarer:

  1. Behöver inte så mycket mer för en trevlig helg eller enbart bara för en stund =)... med go folk och något gott att snaska på samt dricka så kan många h flyga iväg! Gillar både utekvällar och hemma, kan nog inte utesluta det ena än det andra... kanske om några år men nu vill jag har variation *S*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej eller hur :) Gillar en blandning mellan hemmakväll och att vara ute. Det är dyrt på de flesta ställena i Oslo, så hemmakvällar är ju helt klart det jag föredrar rent ekonomiskt.

      Radera
  2. Låter som att du hade en bra helg! :) Sv: tack! ja visst är färgen fin :) och provet gick helt okej, engelska är inte min starka sida :)

    SvaraRadera
  3. Sällskapsspel med goda vänner är verkligen kul :-D

    SvaraRadera
  4. Älskar klänningen! Himla söt alltså :)

    SvaraRadera
  5. Fin du är! Gillar verkligen din klänning :)

    SvaraRadera
  6. vilken fin klänning!

    svar: åh tack så mycket :)

    SvaraRadera
  7. Vilken söt klänning du har på översta bilden!

    SvaraRadera
  8. vilken vacker klänning! Det lät som en riktigt fin natt, härligt med spel och trevligt sällskap:D!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den var väldigt fin den kvällen :)

      Radera
  9. åh vilken underbar klänning! så fin du är :) kramis

    SvaraRadera
  10. Vilken otroligt fin klänning <3

    SvaraRadera
  11. Såg ut som en trevlig helg!

    SvaraRadera
  12. Gud så härliga bilder! Mums på sista!! :) Ha en fin dag tjejen!

    SvaraRadera
  13. Låter som en bra helg:)
    sv: Ja, det är dem verkligen:) Kramisar♥

    SvaraRadera
  14. Vilken söt klänning! Skönt när man kan börja använda sånt igen, även om vädret då var tråkigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Eller hur :) Är så märkligt at ha blommiga, färgglada klänningar om vintern :/

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...