tisdag 10 november 2009

Snart jul

Nu tänker du säkert Men lilla rara Christina, det är ju ändå bara i början av november än. Men vet du vad, tiden går fort när man har roligt och snart är julen här och då kommer jag vara väldigt långt borta. Drygt hundra mil för att vara exakt. Dock åt fel håll, men ändå rätt.
Jag har börjat peppa inför min Skellefteåresa, börjar planera vad för kläder som ska med (inte mycket, ska ju köpa det mesta där), vad som ska köpas under mellandagsrean (måste göra en back-up för det som inte kommer inslaget) och när jag ska dit. Datumet är inte bestämt än, men det ska det bli snart. Vill ju boka biljetter väldigt snart så jag slipper panika dagen innan julafton.
Längtar som en dåre efter älsklingen och Jenna och Malin och familjen som är där, och ni andra som inte nämndes.

Nu ska jag ta och sova. Drömmer verkligen mysko saker + att mitt rum alltid är kallt om natten, även om jag har på nästan högsta värmen så när jag vaknar då och då har jag svårt att somna om. Men det är inget nytt. Och att jag sedan tänker på tre berättelser jag tänkt skriva ner hjälper ju inte.

Nu svamlar jag bara på en massa, så god natt på dig. Förändringar i bloggen kommer ske i helgen. Förhoppningsvis So stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...