lördag 28 november 2009

Skellefteå se upp!

Jag älskar att räkna pengar och göra upp en budget. Sedan om jag håller mig till den budgeten är en helt annan femma. Men bara tanken att förbereda inför en stoor shoppingrunda sprider en värme och glädje i min kropp. Ikväll vet jag att jag kommer sova gott för jag har precis gjort upp en sådan budget. Dock ingen för hur mycket kommer min shopping att kosta i Skellefteå, utan mer en budget över lite det jag redan har köpt mig och vad det har kostat. Nu har jag tagit överpriser på allt, bara för att det ska bli mer pengar i slutändan.
Men en sak är då säker, Skellefteå kommer vara väldigt osäkert när jag kommer dit.

Nu ska jag göra en kalkyl över det som faktiskt ska köpas i Skellefteå ^^ På återseende ;)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du får en trevlig 1:a advent

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte förstå hur du kan må bra av shopping, jag får fan ångest så fort jag köper en läsk xD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...