tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Ligger i sängen och lyssnar på musik och dricker Cherry Coke.

Tänker på första gången jag drack den. Vilket var i sensommaren med Simon. Vi var och myste på Aker brygge och ahde med oss lite fika. När vi handlade fikat såg jag Cherry Coke burken och beslöt mig för att prova den. Men satan så dyr den var. Kostade ca 26 norska. Sjukligt dyrt för en 33 cl.

Så fort det blir varmare och solen skiner mer och det inte finns någon snö kvar på backen ska jag fara dit igen och bara mysa. Och med tanke på dagens strålande väder är det inte långt dit.

1 kommentar:

  1. sv; ja, fast ingen mer med bär tror jag. Minns du bloggen så kan jag gå in och kika?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...