söndag 21 mars 2010

Lördagen i ett par bilder

När vi skulle lämna Maya på kalaset såg mamma en telefonkiosk. Men var jag än tittade på marknivå så kunde jag inte se den. Men sedan kollade jag lite upp och fann den.


Jag och mamma hamnade på en konsert med ett random band. Vi hörde knappt en låt, men de var då bra. Synd att jag inte uppfattade något namn eller liknande...



Efter ett par timmar på stan med mamma och en halv Subway-macka senare hämtade vi Maya på kalaset. Själva kalaset var på Hopp i havet, ett liknande Leos Lekland (för er som vet vad det är). Hon hade det riktigt trevligt och somnade snabbt när vi hade kommit hem.



Mina Converses används nästan varje dag. Tyvärr så var jag och plumsade runt i snön när jag skulle ta en genväg hem. Jag kunde lika gärna ha hoppat i en vattenpöl eller liknande kändes det som.



På kvällen kom min morbror förbi för att äta middag och bli klippt av mamma. Och eftersom att han hade bil, blev det en tur till Coop för att handla lite tyngre saker och en skjorta till mig.

Nu är det bullbakardags. Bloggar mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...