onsdag 3 mars 2010

Min garderob- Nu & Då

Igår när jag letade efter mitt Cherry coke vid aker älven inlägg så hittade jag även detta inlägg med denna bild:
Var är alla kläderna? Hade jag verkligen så lite kläder i garderoben 14 september 2009? Jag hoppas för min skull att 90% av garderoben var på tvätt. För annars har jag shoppat oanständigt mycket kläder sedan dess.

Det är ju bara att jämföra dessa två bilder så ser man vilken skillnad det är.
Ser du skillnaden? Jisses. Garderoben jag har nu ser ut att explodera när som helst.

Nu har jag dessutom ett annat system än då. Ett som fungerar bättre och är (för mig) mer logiskt.

1. Väskor
2. Skjortor, långärmat, stickat, hoodies
3. T-shirts, tunikor, tre kvarts-ärmat, klänningar
4.(uppifrån ned) Kamera saker, linnen, underkläder, sockar, skor
5. Svarta leggings, jeansleggings, jeans, mjukisbyxor, jaktbyxor, skor

Alla mina sjalar och halsdukar hänger längs sängen, sedan har jag fler par skor i hallen och i min bänk, kläder och väskor under sängen i lådor. Snart kommer jag bo i en walk-in-closet (inte för att det skulle göra mig något).

Det här inlägget har ingen egentlig mening, blev bara så förvånad när jag såg skillnaden på garderoberna.

6 kommentarer:

  1. Hej !
    Hur står det till idag ?
    Kollar du på melodifestivalen? har du nån favoritlåt som du tycker ska vinna ?

    SvaraRadera
  2. Nu får du väl fan ge dig !!??! Vad ska du med så där mycket kläder till xD!?!?

    SvaraRadera
  3. Svar till Thelema: Jag vet inte xD Ha på mig det?

    SvaraRadera
  4. Svar till Sanna:
    Hej. Jag har mått mycket bättre.
    Jag såg tio minuter av ett program, höll på att avlida så jag bytte kanal och har inte sett ett till avsnitt efter det. Jag kunde inte bry mig mindre om vem som vinner.

    SvaraRadera
  5. Haha jadu... Garderoben har en förmåga att bli mer och mer full för varje vecka...

    SvaraRadera
  6. Min garderob ser ut som din, ett plagg till och det exploderar känns det som hahah... Jo förgen är makallös på de, det jag föll för när jag såg dem.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...