fredag 26 mars 2010


Det blev egentligen inget jag hade planerat att köpa, men det blev bra ändå. Det mesta var på rea, vilket är väldigt trevligt. Mer för pengarna gillas starkt. Funderar på att ta en vända igen imorgon för att se på kjolen från Gina Tricot som jag funderade på (se något inlägg ned). Såg den just innan jag skul fara från butiken och efter tre vändor in i provhytten orkade jag inge mer.

Parfymen då? Luktar alldeles underbart. Blev en stor flaska så den räcker längre. Tyvärr så var det inget handväskeerbjudande som det brukar vara, men det gör mig inget (om den inte råkar vara sjukt snygg, men det är den förhoppningsvis inte...).

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...