onsdag 17 mars 2010

Natti natt

Jag hade tänkt att göra iordning ett par inlägg inför imorgon, men kom fram till att min kreativitet inte var med mig ikväll. Kan bero på en burk med Ben & Jerry's, men det kan alltid bero på annat.

För övrigt längtar jag till lönen. Blir att skicka upp ett litet paket till älsklingen, gå på spa med mamma, shoppa så lite som möjligt och spara så mycket som möjligt till senare.

Men jag har ju trots allt planerat ett par saker. Till exempel ett stativ till min Nikon. Vore inte helt dumt. Senare kommer det även tillkomma fler objektiv hade jag tänkt. Men inte just nu. Hade tänkt sprida ut det så gott det går. Objektiv var inte precis de dä billiga sakerna.
Annars var det inte så mycket mer faktiskt.

Nu kallar sängen. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...