tisdag 9 mars 2010

40 år


Idag blev min mamma hela 40 år. Ett stort grattis till henne.

Jag blev väckt halv sju imorse för att vara med och gratta henne. Det var bara ett litet problem, jag började halv tio och var inte direkt den piggaste på att stiga upp den tiden på dygnet. Men vad gör man inte för sin mamma?

Utav mig fick hon ett presentkort till Adam & Eva (frisörsalong), Hitch hikers guide to the galaxy Special Edition och body lotion och parfym (Love etc.) från The Body Shop. Av Maya fick hon en Green Day t-shirt och av Jörgen en spa-vistelse. Inte helt dumt inte. Så nu ska jag offra mig och följa mamma på spa:et. Dock så får jag betala själv, men det gör mig inget.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...