måndag 29 mars 2010

Bilder från Nordby

Det är inte precis mycket snö kvar här....

Jag roade mig i bilen...

Yay, Svinesundsbron. Och på andra sidan den finner vi...

...Sverige och EU

Det här var bara en av alla parkeringarna.

Mitt i allt var det ett stort uppblåstbart clownhuvud som barnen kunde hoppa i.

Inne ppå New Yorker fanns det en del filminspirerade t-shirts. Denna ville följa med mig hem men gjorde inte det.

Jag har tittat på de här Reeboksen tidigare men inte köpt dem. Det gjorde jag inte idag heller.

Jag bjöd familjen på Max.

Kanske inte den vackraste bilden, men jag ser då glad ut.

Mer bilder från gårdagen dyker snart upp.

1 kommentar:

  1. Reebok! Varför har dom alldeles för dåligt utbud på deras skor här i Skellefteå?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...