måndag 29 mars 2010

Shoppingen

Och nu inlägget de flesta har väntat på; SHOPPINGEN!

23 glitterpennor från Panduro.
18 pack för 99 kr + 5 st för 29 kr

Nagellack, saltspray och torrschampoo
39,90 kr, 42 kr, 45 kr

Nagellacket heter Check me out och är inte så där oranget som på bilden utan väldigt rosa.


Mascara, Nivea Extension Nanodefinition, Kicks
139 kr


Väldigt jättestor Hello Kitty Pez-figur.
139 kr på en av godisbutikerna


Ett par tidningar


Stativ till kameran
499 kr hos Elgiganten


Blus
149 kr Gina Tricot

Det här var det som fick följa med mig hem. Hade inte den alltför stora shoppinglusten då jag försöker vara duktig och inte shoppa alltför mycket, utan även spara lite grann varje månad.

5 kommentarer:

  1. oeacen mist har jag också:) Superbra! Verkar som om du fick shoppat många bra grejer!:)//emma.

    SvaraRadera
  2. Vad är det för glitter? Till naglar eller? Kram =)

    SvaraRadera
  3. Svar till Lizzie: Glittret är till mitt scrapbookande. Är helt beroende av det ^^

    SvaraRadera
  4. Svar till two olsson sisters: Är helt beroende av den. Har användt den varenda dag sedan nian, vilket blir typ fyra år sedan ^^

    SvaraRadera
  5. Aah , härligt! Nej men jag är så besatt av naglar och hud produkter =) Inget med hammare och sånt :D Tror inte jag skulle klara av det! Kram =)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...