måndag 22 mars 2010

Dags för sängen

Har hunnit med inget av de sakerna jag hade tänkt. Det blev istället att läsa lite mer i del 4 i Night World -serien.  Älskar de böckerna även fast de ganska uppenbarligen är menade för någon mellan 15-17 år (dels handlingen sedan så är det engelska skrivspråket väldigt enkelt). Jag borde egentligen läsa lite mer 'utmanade' böcker (lite svårare böcker helt enkelt), men jag orkar inte. De har en benägenhet att vara tråiga och dryga.

Kommer inte att dyka upp något inlägg under dagen imorgon tyvärr. Om jag inte fixar ihop något innan jobbet förstås. Ska trots allt upp tidigt.

God natt.

1 kommentar:

  1. Hej , jag känner igen dig på din profilbild.. Vilken högstadieskola gick du i?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...