torsdag 11 mars 2010

Alice in Wonderland

Direkt efter jobbet tog jag och Marianne bussen in till stan för att äta middag och gå på bio. Som inläggstiteln avslöjar såg vi på Alice i Underlandet. Dock inte i 3D som vi hade tänkt.
Det var en av de charmigaste filmerna jag har sett på länge. Gå och se den om du inte redan har sett den. Självklart var den lite knäpp, men vilken av Tim Burtons filmer är 'normal'?

När jag skulle ta bussen hem från Oslo S var det bara en minut kvar tills bussen hem kom. Men när jag kollar över axeln ser jag den komma. Tur eller vad? Och när jag sedan skulle stämpla busskortet behövde jag inte det.

Snart blir det att sova. Är väldigt extremt trött.

Bloggningen återgår till det vanliga imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...