onsdag 10 mars 2010

R.I.P

UPDATE: Efter ett dygn på elementet som var på högsta värmen så är den igång igen. För nu i alla fall.
Mellandagarna 2006 - 10 mars 2010
Sista låten blev Disturbed - Shout 2000 (för dig som inte ser vad som står på displayen). Det var ett bra slut låtval

Jag trodde hoppet var ute redan efter ett år, precis som med all annan teknik. Men året gick och den klarade sig. Sedan när jag lyckades få iPoden in i tvättmaskinen och sedan in i torktumlaren trodde jag att det verkligen var ute för den. Men icke sa Nicke. Den höll.
Jag har ju inte alltid behandlat den väl om man säger så. Den har nog varit genom det mesta nu.
Men på senare tid har det nog varit lite värre. Jag har landat på den (man tycker ju att den borde ha krossats då, men nej), den har varit ner i snö och grus 5 gånger.
Och nu när det börjar bli lite varmt så dör den. Vekling.

Någon som har tips på en ny MP3-spelare? Jag tror nog att det får bli en ny iPod. De håller då genom allt (utom ett par varmgrader. Men vem är det som räknar?).
Nu blir det att finna ett substitut tills lönen kommer. Vilket inte är så länge, men jag behöver en ny nu.

Update: Jag håller på med ett räddningsförsök. Känns lite dumt om den ska dö nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...