måndag 22 mars 2010

Det är väl lov att drömma lite grann?



Bilderna kommer från respektive butik

Håller på att planera lite mer vår och sommarshopping.
Innan jag far ut på stan brukar jag gå igenom de flesta butikers hemsidor för att se vad som finns inne och planera lite grann vad jag behöver osv.
Håller på att ser ut lite nya saker som gärna får bo i min garderob, men ta det lugnt. Allt av det här kommer inte att inhandlas. Jag har inte direkt en jeansshorts kropp, men jag ska prova och se hur de är på. Kanske de är alldeles alldeles underbara eller bara helt förfärliga. Man vet aldrig förrän man har testat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...