lördag 27 mars 2010

Ta-hand-om-dig-kväll

Ikväll har det varit lite av en pyssla om mig kväll. När man känner sig trött och sliten behövs det verkligen lite tid för en själv. Sedan att man använder onaturliga sätt till att må bra igen är ju en annan grej (för tandblekning är ju verkligen naturliga grejer). Imorgon så fortsätter det hela med mer tandblekning, ansiktsmasker och färgning av håret. Men ta det lugnt, det blir inte så farligt med håret. Bara lite ljusare.

Angående tandblekning så märkte jag skillnad direkt efter första användningen, vilket jag anser är bra. Kan lägga upp bild och lite info om tandblekningen imorgon innan jag far till Sverige.

Nu är det drömmarnas värld som kallar. God natt.

1 kommentar:

  1. Oh jag vill oxå pyssla om mig själv! Men är ju inte så kul då man har en kall dusch! Får göra det hos mamma eller hos Grunko!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...