tisdag 30 mars 2010

Men...

Har kämpat ett tag med att få upp en bild i inlägget, men ingenting fungerar. Får helt enkelt bli ett bildlöst inlägg (så trist).

Har ett vagt minne inat av att jag smackade handen överallt på sängbordet för att få slut på det hemska ljudet. Vaknar sedan klockan sju och börjar halv åtta. Bra jobbat Christina!
Jag har varit med om bättre dagar om man säger så.

Just nu är jag trött som ett as och vill inget hellre än sova. Men, jag börjar inte förrän klockan 11 imorgon bitti och True Blood är ikväll. Jag kommer helt enkelt tvinga mig till att vara vaken bara för att.

Får se om det blir någon mer bloggning idag. Känner ingen bloggpepp direkt.

Och en sista sak - om det luktar lite konstigt och inte smakar som det brukar, ät det för gudars skull inte det! Att man aldrig lär sig...

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...