måndag 1 mars 2010

Bloggning från jobbet

Egentligen har jag rast nu. Men när jag kommit mig ned till personalrummet kom jag på en sak. Jag klarar inte av att sitta i sofforna på grund av svanskotan. Så det var bara att pallra sig upp igen och sätta sig inne på kontoret vid en av datorerna (ganska uppbenbarligen).

Diana blev i alla fall väldigt glad för allt godis jag hade med mig till henne. Och tur var väl det. Är ju lite dumt med över ett kilo smågodis man inte gillar.

Sedan så längtar jag verkligen tills jag kommer hem idag. Om PS3t är ledigt blir det att nöta lite Assassins Creed 2. Så om jag är borta i någon dag eller två, så behöver du inte bli orolig eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...