fredag 19 mars 2010

Inge Kims inge kos....

Äntligen fredag. Vad jag har längtat. För mig är fredagen verkligen veckans bästa dag. Det är då man har hela helgen framför sig och ledigheten känns lång.
Har egentligen inga speciella planer. Blir det bra väder kanske jag tar mig en tur längs Akers älven som är här vid mig. Gick där sist i sommras med Simon. Måste bli bättre på det dära med att promenera.




Nu är det dags för fredagsmys Försöker att övertyga mamma om att se Luftslottet som sprängdes, men vi får se. Efter en stressig vecka på jobbet är det mest sängen som kallar.

3 kommentarer:

  1. sv; Jag skulle också vilja ha ett par gladiatorskor faktiskt, och ett par snygga klackar :D fast inte för höga, jag vill kunna ha dem en hel helg på krogen ;P Har ni också mycket snö fortfarande förresten?

    SvaraRadera
  2. alna elva kanske?

    SvaraRadera
  3. men det är väl skönt att se på en film efter en hel veckas jobb?! :) det är ju nästan det man ser fram emot, haha!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...