torsdag 25 mars 2010

Borttappade böcker

Jag tappade som sagt min älskade bok igår. Hade nästan glömt bort det tills jag såg en av de äldre barnen som sprang runt med den. Alla sidor är fortfarande kvar (otroligt nog).
En av mammorna på den andra baserna hade fått syn på boken och undrade om den var min. Hon är, precis som jag, helt galen i the Sooki Stackhouse novels och the Twilight saga, den slags böcker. Så hon ska få låna ett par böcker av mig och jag ett par av henne. Helt perfekt, då slipper jag ju bli igenkänd på Outland.



Annars så har jag fått lön idag. Då blir det helt enkelt att ta bussen in till stan direkt efter jobbet imorgn. Men ikväll ska jag lägga undan en del pengar till mitt sparkonto och betala hyran och så vidare till mamma (du trodde väl inte att jag bodde gratis heller?). Och för den delen ska inge mycket inhandlas imorgon. Vad ska jag annars göra senare på stan? Fönstershoppa?

1 kommentar:

  1. Du blir ju redan igenkänd på Outland! Iallafall på lördagar ^^06

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...