tisdag 9 mars 2010

You make a sound that feels like pain

Jag var inte så där jättesmart idag (nej, inte idag heller).
Jag lovade en tjej att jag skulle åka ned för en backe på rumpan bara hon gick ut igen.
 I ärlighetens namn hade jag inte tänkt göra det alls. När man har nog problem att sitta på rumpan, stilla på en stol, kanske inte att åka ned för en backe är den bästa.
Men av någon sjuk anledning lyckas hon lura mig upp för den där backen och sedan var det ju bara att ta sig ned. Men när jag satte mig ned tänkte jag inte på att snön är klibbsnö (= det gör att göra väldigt bra snöbollar av den) och jag är tung, så när jag satte mig ned tog det stopp, verkligen. Och det som tog stryk var så klart svanskotan.

Snart behöver jag säkert till läkaren en gång till. Men det mste jag nog ändå.

Nu är det dags för sängen. Har tidig vakt imorgon. Känner mig lagomt peppad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...