måndag 22 mars 2010

Måndag

Jag hade planerat att stiga upp lite tidigare idag för att hinna duscha och så vidare. Men jag klev upp ur sängen halv sju och jag började halv åtta (men var på jobbet 07:20).
Sedna just innan jag skulle fara hem jagade jag en del av barnen och de jagade mig. Man blir faktiskt riktigt trött efter en dag på jobbet. Men helt ärligt så märks det att jag rör på mig mer. Jag har ju fått en midja. Inte helt dumt. Snart blir det att promenera mera i vårvädret.

Ikväll blir det städning av rummet, förberedning av tidsinställda inlägg och sova. Känns som om jag har tappat ett par timmars sömn...

Får se om det br någon mer bloggning ikväll. Kommer som sagt göra lite andra saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...