lördag 6 mars 2010

In till stan

Idag är det strålande sol (precis som tidigare dagar) och jag hade tänkt mig en tur in till stan för lite födelsedagsshopping.
Men med tanke vad som skett tidigare när jag har försökt eller planerat att ta mig in till stan så lär jag nog bli påkörd idag. Men livet är inte menat att vara enkelt och ibland måste man chansa.

Tyvärr hade jag lyckats lämna min Nikon igång och nu har den inge batteri. Så idag blir det min Olympus som får äran att följa med ut och jag ska försöka ta lite fler bilder än vanligt. Det är ju roligare när det är lite bilder bland inläggen och inte bara text. 

  
Visst ser det härligt ut?


Nu ska jag börja göra mig klar så jag kommer iväg någon gång.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...